Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2007 09:29 - От това,което ще направим днес,се определя това,което ще ни се случи утре.
Автор: mickeymike90 Категория: Други   
Прочетен: 1946 Коментари: 1 Гласове:
0



Може и да съм малка,за да мисля сериозно,за бъдещето ,но не мога да чакам да порасна,за да стъпя здраво на тази земя,понеже тогава способността ми да стоя изправена,може вече да е закърняла.Може да нямам точна цел,да не знам,какво искам да постигна,но нямам намерение да чакам всичко да се разясни пред очите ми,просто трябва да се рискува да разчупиш сам мъглата,да се пребориш с неизвестното и страха от него.Знам,че тепърва ще се променям,това,което сега ми се струва важно и което поставям на първо място след време може да ми се струва детинско,но просто за момента не е така.Защото животът ние твърде кратък и всеки миг е важен,понякога трябва да се рискува да се тръгне по един от хилядите пътища,което ни предлага живота, трънливи, лъжливи, красиви, златни,кални и колкото по-рано го направим,толкова повече време ще имаме ако сме сбъркали да намерим правилния.Сега искам просто да живея,да не се страхувам,искам да усетя това чудо,за което всички говорят-за живота,може и да съм малка,но това не ме прави неспособна да решавам,още повече когато се засяга моето бъдеще.


Тагове:   направим,   определя,


Гласувай:
0



1. leif - Чудото наречено -живот, е в теб и ...
03.05.2007 11:08
Чудото наречено -живот,е в теб и навсякъде около теб.Всеки миг е уникален и никога няма да се повтори.Най-добре може да се почувства,когато не се бърза ,а се изживява всеки един момент.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mickeymike90
Категория: Други
Прочетен: 249576
Постинги: 47
Коментари: 96
Гласове: 154
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930